Сектор "Дистанционно обучение"
д-р инж. Симеон Венциславов Арнаудов | |
---|---|
Дата и място на раждане | 23.01.1980 г., гр. София |
Езици | английски, корейски |
Професионално развитие | |
от 2023 – до сега | Началник сектор „Дистанционно обучение“ |
2020 – 2021 | главен експерт в дирекция "Икономика и общинска собственост", община Троян, обл. Ловеч |
2012 - 2018 | Researcher and PhD fellow at Seoul National University, Republic of Korea |
2011 – 2012 | главен експерт, дирекция "Информационни технологии", Министерство на образованието и науката |
2010 – 2011 | държавен експерт, Изпълнителна агенция "Електронни, съобщителни и информационни мрежи", днес първоприемник е Министерство на електронно управление |
2008 – 2008 | Researcher at ETRI, Republic of Korea |
2004 – 2009 | от младши експерт до главен експерт в "Агенция за развитие на съобщенията и информационните и комуникационни технологии", преименувана на Държавна агенция за "Информационни технологии и съобщения", и днес първоприемник е Министерство на електронно управление |
Публикувани научни статии изследващи "Управлението, Технологиите и Политиките за Развитие на Дистанционното Обучение" |
|
October 2024, "Emerging technologies: focus on distance learning", Published in: IEEE International Conference Automatics and Informatics 2024 (ICAI2024), Conference location: Varna, Republic of Bulgaria, Publisher IEEE | |
October 2024, "Effective management of educational resources – Automated scheduling of lectures", Published in: IEEE International Conference Automatics and Informatics 2024 (ICAI2024), Conference location: Varna, Republic of Bulgaria, Publisher IEEE | |
Септември 2024, "Ефективно управление на образователни ресурси – автоматизирано препланиране на учебни занятия", Десета национална конференция по електронно обучение във висшите училища, Организатор Национален център за дистанционно обучение, Място: Великотърновски университет "Св. Св. Кирил и Методий", град Велико Търново, Република България | |
Април 2024, "Защо ефективното управление на дигитални образователни ресурси е важно за всеки университет", Втора национална конференция по дигитална трансформация на образованието - проблеми и решения, Място: Русенски университет "Ангел Кънчев", град Русе, Република България | |
Научен интерес в Artifical Neuron Network/ Machine Learning | |
December 2018, "Artificial neural network as application for estimating energy dependency trend", Published in: 2018 Advances in Neural Networks and Applications (ANNA), Conference location: Varna, Republic of Bulgaria, Publisher IEEE | |
Научен интерес в Technology Aceptance Model (TAM) | |
March 2017, "Technology Implementation Success Model Designed for Educational Organizations", Published in: 2017 International Conference on Platform Technology and Service (PlatCon), Conference location: Busan, Republic of Korea, Publisher IEEE | |
Образование | |
2019 – 2020 | Chinese language at Chinese Language Center, National Sun Yat-sen University, Kaohsiung, Taiwan |
2012 – 2018 | PhD fellow at Department of Technology, management, economics and policy, School of Engineering, Seoul National University, Republic of Korea |
2008 – 2009 | Korean language at Korean language school, Deajeon University, Deajeon, Republic of Korea |
2007 – 2009 | Master degree in Management information technologies at Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST), Deajeon, Republic of Korea |
1998 – 2003 | Бакалавър и Магистър по "Комуникационна техника и технологии", Магистър "Компютърни системи и технологии", Национален военен университет "Васил Левски", филиал Шумен“ |
Ефективното използване на информационни системи и технологии в образованието създава възможност за всички да се учат през целият живот в изцяло дигитална среда. Дигиталните технологии са подходящият инструмент за управление на образователните ресурси, като позволяват не само обучение в дистанционна форма, но и предлагат нужните технологични решения за създаване на електронни услуги за обслужване на обучаеми и преподаватели.
Целта пред Сектор „Дистанционно обучение“ е да организира дигиталната среда за обучение през дистанция и да създава и внедрява електронни услуги за обучаеми и преподаватели. Управлението на тези технологии и услуги се подпомага от написани вътрешни правила за създаването, разпространението и използването им.
Ролята на платформата за дистанционно обучение е да осигури:
Платформата за управление на образователни ресурси ИНФСИС предоставя следните електронни услуги на своите потребители:
Целта пред Сектор „Дистанционно обучение“ е да организира дигиталната среда за обучение през дистанция и да създава и внедрява електронни услуги за обучаеми и преподаватели. Управлението на тези технологии и услуги се подпомага от написани вътрешни правила за създаването, разпространението и използването им.
Ролята на платформата за дистанционно обучение е да осигури:
- непрекъсната връзка на обучаемите с преподавателите;
- гъвкавост на обучението в отношение на настъпили изменения и развитие на учебната среда;
- интерактивност на процеса на обучение;
- подходяща среда за споделяне на академични и експертни знания, както и среда за създаване на нови иновативни знания;
- мотивация и ангажираност на студентите;
- индивидуализация на учебния процес.
Платформата за управление на образователни ресурси ИНФСИС предоставя следните електронни услуги на своите потребители:
- електронно разписание;
- електронен дневник;
- дигитализира процесите по планиране на академичен календар за цяла календарна година;
- дигитализира процесите по препланиране на занятия;
- управлява широка база данни, анализира данни и може да отпечатва отчети.
Внедряване на иновативни информационни технологии осигуряващи интегрирана среда за дигитализирано обучение.
Използването на подходящите технологии ще осигурят качествено обучение.
Изготвянето на политики за въвеждане на тези технологии ще определят посоката,
параметрите и опишат очакванията от внедряване на иновативни технологии и модели за обучение в дистанционна среда.
Целите на Сектор „Дистанционно обучение“ са да осигуряват:
Целите на Сектор „Дистанционно обучение“ са да осигуряват:
- Технологични решения за подобряване качеството на преподаване в дистанционна форма на обучение, като продължи утвърждаването му като равнопоставено с останалите форми на обучение;
- Изгради визия за развитие на дистанционната форма на обучение;
- Поддържане на средата за дистанционна форма на обучение и осигуряване на 24/7 отдалечен достъп;
- Достъпен за всички и лесен за използване модел на дистанционно обучение подходящо за синхронна и асинхранно обучение.
- Разработване на нови технологични решения подпомагащи дигиталната трансформация на ВВВУ „Георги Бенковски“ в сферата на дистанционното обучение и управление на образователни ресурси;
- Поддържане на платформите за дистанционно обучение и управление на образователни ресурси;
- Развитие на научна дейност, публикуване на научни статии в международно признати издания и конференции, както и на участие в международни форуми дискутиращи развитието на дистанционното обучение;
- Създаване на партньорства други университети и научни институти с цел споделяне на опит за развитие на дистанционната форма на обучение;
- Създаване на политики за развитието на дистанционната форма на обучение.